20 November 2012

EPF Convert ASB


Nak tahu tak bagaimana duit dalam akaun EPF / KWSP anda boleh convert masuk kedalam akaun ASB iaitu cara nak tranfer dari lock akaun ke open akaun...ramai yang tak tahu dan ramainya taknak ambil tahu tapi kalau semua orang tahu confirm KWSP tutup lepas ni dan anda plak yang amek alih KWSP...huhu...Nak Tahu ke?...dan ini adalah orang pangil "rahsia dalam selimut" haha to dia...kalau anda tahu apa itu rahsia dalam kain selimut confirm anda duk diam2 tak nak bagi tahu orang lain atau tak nak bagi tahu orang lain betul tak?...tapi hari ni saya akan share dengan anda tapi dengan syaratnya lah...kalau anda setuju bagus anda adalah orang yang terpilih...

Ok sebenarnya berapa ramai orang kita ni yang selama ni duk pergi kerja, balik kerja pagi petang siang malam, diorang ni xpernah kesah pun pasal duit kwsp ke ape ke yang dia tahu tiap2 bulan dapat gaji betul tak... dah ada berapa dalam kwsp to bang? adalah dalam 20k, 30k, 40, 50, 100k pun ada betul tak tapi to pun dah dekat nak pencen dah baru lah tahu kan...tapi pernah tak pikir knapa kwsp to boleh di ambil umur 50 tahun keatas kenapa tak sebelum to...tapi tahukah anda macam mane duit kwsp to kite boleh masuk ke dalam akaun ASB kite dengan 2X. 3X dan 4X dengan duit yang ada kat dalam EPF to....Erm???

Duit banyak dalam  kwsp tapi nak kena tungu tua baru nak merasa duit to, tapi tak marasa pun duit anak kita yang merasa duit to atau pun rumah je yang marasa duit to sebab apa duk repair duk besarkan dapur rumah anak nak kawin lah...dan macam2 lagi lah...dan cara yang terbaik gandakan duit to dimasa kita tengah mudah dan merasa duit to, nak melawa pun orang tak keash kalau dah tua nt  erm nak melawa sikit orang cakap orang kita tua nk buang tebiat plak kan....huhu....Nak tahu ke rahsia EPF  jadi ASB to? 

Oklah siapa yang nak tahu to tadi sya cakap ada syaratnya bukan...Erm syarat die senang je..bukan syarat pun sebenarnaya saya kena tahu latar belakang anda dulu serba sedikit baru lah sya boleh detailkan atau pun Kongsikan Rasiah itu...senang je cuma perlu KLICK DEKAT SINI atau click pada HUBUNGI KAMI deka page blog ni, untuk menghantar butiran diri anda kepada saya, dan saya akan hubungi anda dengan seberapa segera.
Kenapa susah sangat nak terangkan dekat sini? tulis jelah kat sini? Kan saya dah cakap tadi ni rahsia, rahsia yang xpernah dishare oleh mane2 orang yang dah buat duit dengan sistem ini dan pakar2 kewangan yang ada dekat malaysia..."Iaitu rahsia dalam kain selimut" orang tak akan cerite punya betul tak...Tapi sya nak bagi tahu anda FREE je....so "Lu pikir lah sendiri" kata nabill huhu ...


1 comments :

  1. Please explain more through my mail epasweetz7@yahoo.com

    ReplyDelete