19 March 2012

MEMILIKI BANGLOW DENGAN BAYARAN YANG RENDAH DAN UNTUNG


SKILL MULTIPLY DENGAN PROPERTIES 

Tahukah anda bagaiman cara untuk memiliki sebuah Banglow Mewah dengan harga RM1 Juta keatas ? dan bagaimana dengan membeli sebiji banglow mewah anda memperoleh KEUNTUNGAN dalam masa 1 bulan RM100K, dan yang lagi best Mendiami Banglow RM1.2 juta dengan bayaran pijaman sebanyak RM480 je SEBULAN!.??

Jika anda tahu skill gandakan duit melalui properties ini, semua orang mampu beli dan tinggal dekat banglow yang berharga RM1-2 juta ni, dengan bayaran setiap bulan lebih kurang bayar installment kereta proton saga je!!..

Anggaran yang lebih stabil untuk mula denga bidang properties Rumah mewah dan rumah kedai sekurang2nya ada RM500K untuk pergi max income untuk pelaburan properties..Tapi persoalannya dah ada ke RM500K untuk mula dalam Properties...Tapi Cuba pikir andai kata kite kerja selama 60 tahun (seumur hidup) dapat tak kite saving RM500K to?

Tapi nak tahu tak dengan RM500K dengan properties kite Boleh collect RM5 Juta dalam masa 5 tahun je dengan keaadaan santai2 je? 

so untuk bermula dalam bidang properties dengan lebih  cepat dengan Tabung RIETs dimana anda boleh bermula dengan modal RM1000 je...Bermula sekarang untuk keuntungan masa yang akan datang.